6.00 - 8.30 

Zajęcia dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.

8.30 - 9.00 

Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne i samoobsługowe. Śniadanie.

9.00 -11.30

Realizacja zajęć edukacyjnych kierowanych przez nauczyciela w oparciu o nową podstawę programową. Zabawy ze śpiewem, zabawy ruchowe, gry, wycieczki, spacery, zabawy w ogrodzie, ćwiczenia gimnastyczne, swobodna działalność dzieci.

11.30  12.00 

Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne i samoobsługowe.Obiad.

12.00 - 14.00 

Grupy młodsze: odpoczynek, leżakowanie, bajkoterapia, muzyka relaksacyjna

12.00-14.00  

Zajęcia kompensacyjne i dodatkowe, ćwiczenia indywidualne, zabawy badawcze, spacery, wycieczki, gry i zabawy planszowe, zabawy w ogrodzie, ćwiczenia i zabawy uspokajające, relaksujące, wypoczynkowe, ćwiczenia kształtujące i utrwalające umiejętności i kompetencje dzieci, bajkoterapia, zabawy w terenie, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci

 14.00-14.30 

Przygotowanie do podwieczorku, czynności samoobsługowe i higieniczne. Podwieczorek.

14.30-17.00 

Zabawy uspokajające, zajęcia indywidualne, praca z dziećmi wymagającymi wsparcia, swobodna działalność dzieci w kącikach zainteresowań, oglądanie bajek, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb, zajęcia dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach,  pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia wychowawcze.