6.00 - 8.30
Zajęcia dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.
8.30 - 9.00
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne i samoobsługowe. Śniadanie.
9.00 -11.30
Realizacja zajęć edukacyjnych kierowanych przez nauczyciela w oparciu o nową podstawę programową. Zabawy ze śpiewem, zabawy ruchowe, gry, wycieczki, spacery, zabawy w ogrodzie, ćwiczenia gimnastyczne, swobodna działalność dzieci.
11.30 12.00
Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne i samoobsługowe.Obiad.
12.00 - 14.00
Grupy młodsze: odpoczynek, leżakowanie, bajkoterapia, muzyka relaksacyjna
12.00-14.00
Zajęcia kompensacyjne i dodatkowe, ćwiczenia indywidualne, zabawy badawcze, spacery, wycieczki, gry i zabawy planszowe, zabawy w ogrodzie, ćwiczenia i zabawy uspokajające, relaksujące, wypoczynkowe, ćwiczenia kształtujące i utrwalające umiejętności i kompetencje dzieci, bajkoterapia, zabawy w terenie, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci
14.00-14.30
Przygotowanie do podwieczorku, czynności samoobsługowe i higieniczne. Podwieczorek.
14.30-17.00
Zabawy uspokajające, zajęcia indywidualne, praca z dziećmi wymagającymi wsparcia, swobodna działalność dzieci w kącikach zainteresowań, oglądanie bajek, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb, zajęcia dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia wychowawcze.